Welcome

Gobok RatuKayu menjual kasut2 untuk wanita dan lelaki seperti kasut kerja, wedges, high heels, flat shoes dan lain-lain. Kami ingin membantu anda mendapatkan kasut dengan design yang terkini disamping harga yang berpatutan.

Menjelang bulan Ramadhan dan Syawal yang bakal tiba, kami melanjutan pre-order kasut ini sehingga akhir Ogos 2010 dan dijangka tiba di Malaysia pada September 2010 (wwithout any delays in shipping). Oleh itu, jangan lepaskan peluang keemasan ini!!!!..

Lastly, happy shopping.





Luvs,

Gobok RatuKayu







Saturday, June 19, 2010

Gobok RatuKayu in da house

Salam perkenalan kepada kesemua pengunjung blog Gobok RatuKayu. Kami baru sahaja beroperasi. Kami ada menjual pelbagai jenis kasut untuk wanita dan juga lelaki dengan harga yang berpatutan, design yg menarik dan kualiti yang terjamin. Diharap anda semua dapat memberikan sokongan dan kami amat berbesar hati untuk mengajak anda semua untuk mencuci mata di blog kami ini. Sebarang pertanyaan, boleh la email kepada sara09@y7mail.com dan kami akan memberi maklum balas dalam tempoh 24 jam. Stok kasut ini kami bawakan dari Australia khas untuk kesemua bakal pelanggan kami. Selamat bershopping. Terima kasih.
Luvs,
Gobok RatuKayu

No comments:

Post a Comment